Veelgestelde vragen - Parc Sandur Sandur

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op veelgestelde vragen die aan ons gesteld worden. Staat uw vraag er niet tussen? Neemt u dan gerust contact op met ons op.

Maatregelen Covid '19

Ja, wij voeren een check uit op de QR code in al onze horeca outlets. Dit kan in de vorm van een Vaccinatiebewijs QR code, Herstelbewijs QR code of Negatieve testbewijs QR code.

Ja, het zwembad is dagelijks geopend. U kunt elk uur vanaf 10.00 uur het zwembad betreden. Bij de ingang zal er een QR code check plaatsvinden.

Ja, onze restaurants zijn dagelijks geopend. Neem voor de diverse openingstijden een kijkje op de  pagina Food & Drinks, daar treft u de diverse restaurants.

Ja, wij organiseren elk weekend live muziek tijdens de Parc Sandur Harbour Club. Verder staat er ook wekelijks een bingo op het programma. Neem voor het specifieke programma een kijkje in onze agenda. Uiteraard houden wij ons altijd aan de geldende coronamaatregelen en is het programma dus onder voorbehoud.

Ja, er is voldoende ruimte om 1,5 meter afstand te bewaren. Verder zijn de tafels in de restaurants ruim opgezet waardoor u veilig kunt genieten van uw uitje.

Onze restaurants

Nee, vooraf reserveren is niet verplicht, maar om zeker te zijn dat er een tafel voor u beschikbaar is raden wij het u wel aan om van te voren een reservering te plaatsen. Dit kan telefonisch via 0591-667474 of online bij een van onze restaurants.

Ja, wij voeren een verplichte QR code check uit in al onze restaurants. Dit kan in de vorm van een vaccinatiebewijs, herstelbewijs of negatieve testbewijs worden getoond.

Ja, dit is mogelijk in restaurant The Grill Company. Wij hanteren hiervoor de kinderprijs.

Jazeker! Wij kunnen hier rekening mee houden. U kunt dit van te voren bij het plaatsen van uw reservering aan ons doorgeven.

Ja, dit is mogelijk. Echter houden wij ons te allen tijde aan de geldende maatregelen rondom het coronavirus. Als de regels voor het samenkomen met grotere groepen wijzigt, zullen wij ons daar altijd aan houden.

Ja, wij hebben verschillende arrangementen waarbij u een diner kunt combineren met een activiteit. Neemt u hiervoor gerust een kijkje op onze website en ontdek onze diverse activiteiten. Meer informatie? Wij staan u graag te woord via 0591-667474 of via info@sandur.nl

Ja, al onze restaurants zijn gelegen op de begane grond dus dit is geen probleem voor rolstoelgebruikers.

Ja, dat gaan ze zeker! Wij bieden verschillende mogelijkheden om uit te kiezen. Parc Sandur beschikt onder andere over een grillrestaurant waarbij kinderen gebruik kunnen maken van een speciaal kinderbuffet. In ons à la carte restaurant Beach House bieden wij ook een speciaal kindermenu aan en kunnen de kinderen tussendoor lekker spelen in de speelhoek. Voor de snelle hap kunt u ook terecht bij Snack & Go of The Pizza Company.

Parc Sandur beschikt over een grote algemene parkeerplaats waar u kunt parkeren. Deze is vrij en gratis toegankelijk!

Onze activiteiten

Wat leuk dat je wilt reserveren voor een activiteit! Deze reserveer je gemakkelijk door het bijgesloten contactformulier bij desbetreffende activiteit in te vullen. Liever telefonisch reserveren? Wij staan u graag te woord via 0591-667474

Bij hele slechte weersomstandigheden kan de buitenactiviteit niet doorgaan. We kunnen dan gezamenlijk kijken of we een alternatief binnen kunnen aanbieden. Neem hiervoor contact op met onze receptie via 0591-667474.

Volg ons op Social media!